CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
بسم الله الرحمن الرحيم

Cabaran PMR

"Esok mama antar Shilah ek..."

Malam tadi Shilah mintak saya yang hantarnya ke sekolah pagi ni sempena hari mula2 pereksa.  Ok lah kalu camtu.... saya terus capai handfon call pakcik van bagitau, 

"....esok akak hantar k Man, balik cam biasa ngan Man..."  

"..Ooo...nak bagi semangat ya kak...", balas Man dalam nada berseloroh.

"...ha'ah, bihkurang camtu la Man..."

Jadi di saat  dan ketika ini, anakku Iman Asilah tengah buat pereksa. "Mama doakan Shilah diilhamkan Allah kecerdikan, diilhamkan Allah jawapan dalam menjawab semua soalan peperiksaan.  Jangan panik sudaaa....k anakku... doa mama mengiringi langkah mu... "

Ya Allah permudahkanlah urusan anakku....aminnn

22 comments:

Lynn Nasir said...

salam kak,

amiin..semoga sukses selalu kpd shilah :)

teringat dulu saya kecut perut nk amik result pmr. 3 kali keluar-masuk rumah. hehe..last2 minta mak yg ambilkan..

Mak Su said...

insyallah :) sukses!! buat anak2 kita

kakak said...

semoge beroleh kecermelangan adikku,Iman!
amiinn..

p/s: jgn jd cam kakak pnye PMR..hahaha..kalahkan kakak n abg!huhu

amir acap said...

gud luck adik ku..!! semoga berjaya buat exam dgn jayanya..relek suda..hehehe.. semoge dpt keputusan yg terbaekk ye..ingt, relek suda..ahah..

muna b said...

gook luck shila. semoga berjaya seperti kakak dan abangmu.....

ainnoraini said...

sama la dgn anak saye tu..ambik PMR jugak...
mudah-mudahan dipermudahkan ketika menjawap soalan dan mendapt keputusan yg cemerlang...amin..

sot said...

InsyaAllah 7A. Stay focus & jgn panik. Ya Allah berikan kekuatan ilmu dan kefahaman kepada anakku Iman untuk melalui PMR ini dgn cemerlang. Amiin.

fzi said...

Salam Lynn...
Timakasih ucapan buat Shilah...
Betul tu akak pun sama, selalu time nak ambik result hati tak berape tenteram...hihi

fzi said...

Maksu...
InsyaAllah...sma2 kita doakan kejayaan anak2...aminnn

fzi said...

Kakak...
Teruskan usaha tolong adik dalam dua tiga hari ni k... shilah nampak mudah faham bila kakak explain apa2... thx kak

fzi said...

Bang....
Jap lagi temankan mama antar nasik untuk lunch Shilah k... bagi2 semangat kat adik... :)

fzi said...

Muna...
Timakasih... harap2 camtu lah... kita ibu ayah hanya mampu mendoakan yang terbaik untuk anak2..

fzi said...

ain...
Ohh sama gak ngan anak ain... InsyaAllah moga Allah mudahkan semua anak2 yang sedang buat pereksa di saat dan ketika ini....aminnn

fzi said...

Pa...
InsyaAllah... moga Allah kurniakan kejayaan buat Shilah... aminnn

Dari Hati said...

InsyaAllah kak Shila dpt jwp dgn betul dan berjaya nanti...

Semuga k Fzi akan terus terusan tersenyum kesyukuran....Amiiin

Rozali said...

Assalamualaikum fzi

saya doakan agar Iman Asilah beroleh keputusan yg cemerlang dlm PMR serta dimasa2 akan datang

begitu juga untuk anak
mak su dan ainnoraini

Wassalam

fzi said...

Sue...
.. tkasih atas ucapan dan doa buat shilah dan juga untuk mama dia skali...hehe

Harapnya camtu la sue...moga Allah beri kemudahan buat semua yang tengah buat pereksa tu.. :)

fzi said...

Wsalam tuan Rozali...
Timakasih...

..begitulah harapan kami...moga sume anak2 yang menduduki PMR berjaya mencapai keputusan yang baik untuk kedudukan yang selesa semasa di tingkatan 4 nanti.. InsyaAllah

ziesya zulkifli said...

moga shilah cemerlang!

ibuintan said...

salam fzi,
semoga shilah berjaya dengan keputusan yang cemerlang, begitu juga diharapkan dengan anak saya Intan...

semoga dipermudahkan semuanya..Amin

fzi said...

ziesya....
InsyaAllah...mudah-mudahan camtu lah, moga sume cemerlang.. :)
..thx ziesya.. :))

fzi said...

Wsalam ibuintan...
InsyaAllah... moga intan, shilah dan semua anak2 yang tengah periksa akan meraih kejayaan yang cemerlang... aminnn...ya Allah kabulkanlah...