CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
بسم الله الرحمن الرحيم

Takdok Air Pulok!


"Maaf ganggu pagi ni, bekalan air macam mana?"

Seawal 7.42 pagi, tiba2 dapat
sms dari fairuz isteri hj. munir. Hah? Takdok air lagi ke? Saya cepat2 meluru bukak paip di sinki dapur, check tengok lagu mano. Ohhh memang soh takde air..... ishk

Apa kena la ni, baru je rasa minggu lepas terputus bekalan air sehari suntuk. Jenuh saya mengangkut air dari bilik air ke dapur. Kena berapa round angkut... nasib baik air dalam tangki tu tak kering. Dah malam baru ada air balik.

Ni jadi lagi.... tension nya.... kalu abang ada tu takpe la jugak. Ni anak bujang tu dah balik hostel. Dah la kain belum mesin lagi, pinggan mangkuk dan periuk ada yang berbelen tak basuh lagi....

Ccari pekdoh belako nih.......
:/