CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
بسم الله الرحمن الرحيم

i love kuala kubu




"Nah ! Ini Wak kasik jeh kat engko!"

Terkejut saya. Tiba2 wak gerai ikan bilis tu ambil secekak extra ikan bilis, masukkan dalam plastik ikan bilis 1kg saya yang sedang ditimbang. Ohh banyaknya wak kasi lebih... secekak penuh....
just imagine secekak penuh tangan orang lelaki...tak ke banyak tuh...jadi serba salah pulak saya dibuatnya...

Bila tengok wak nampak macam ikhlas je... saya pun ok le...suka sangatlah...hehe...makasih, makasih wak... nampaknya wak kuat bersedekah di bulan puasa ni. Moga bertambah2 rezeki wak ya... :)

Tambah berbunga2 hati bila dapat beli tulang dan daging lembu tempatan banyak2 terus kat pasar. Senang, takyah nak pikir kena datang lagi di bulan puasa ni. InsyaAllah cukup untuk stok sepanjang baki 3 minggu Ramadhan ini.


Itulah antara kelebihan berbelanja kat pasar kuala kubu nih. Dah le semua peniaga frenly frenly gitu...tak kira peniaga melayu ke cina ke...semua baik2.. Semua stail macam orang kampung, berbasa-basi dan banyak berlebih-kurang gitu.


Tu sebab saya suka dengan pekan kuala kubu ni....pagi2 lagi dah memecut ke sana dengan cik abang semalam. Belum cerah tanah lagi *orang kata*...hehee....
i love kuala kubu bharu very much... :))