CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
بسم الله الرحمن الرحيم

Hari Tandatangan Buku Rekod 2




H
ari itu tiba lagi..... Kali ini untuk sekolah kakak pulak. Jadi seawal jam 9 pagi saya dah memecut ke Kuala Kubu Bharu.

Sesampai di Dewan Abu Hurairah, nampaknya sudah ramai orang memenuhi ruang. Rupa2nya diaorang lagi 'pagi' dari saya. Ingatkan saya di antara orang yang terawal, rupa-rupanya antara yang terlewat...hehehe

Jumpa guru ganti bagi kelas kakak 5A. Ustaz Khairul Nizam ada urusan jadi terpaksa digantikan dengan salah-seorang ustazah untuk sempurnakan urusan dengan ibu-bapa para pelajar.


Alhamdulillah, kakak dapat tempat ke 10 dengan keputusan agak memberangsangkan iaitu 6A dari 11 m/pelajaran SPM. Tahniah k kak... Camane pun peratus masih perlu ditingkatkan lagi sekurang-kurangnya 10% lagi baru kakak berada dalam kedudukan yang selesa sikit. So, lebihkan lagi usaha k kak.....

Ok settle kat sekolah kakak singgah library hantar buku-buku yang dah dipinjam dalam tempoh yang agak lama. Dah berapa kali call Mona(kawan merangkap petugas library) untuk renew date....hihi

Last sekali sebelum tinggalkan pekan KKB, singgah ke pasar beli lauk. Ouhh...best nya hari ni dapat beli daging dan tulang lembu tempatan. Pakcik jual daging tu kata daging tempatan hanya ada kat pasar hari Jumaat dan Ahad je.... Ohhh berbunga-bunga rasa hati, dah lama tak dapat. Tak lalu dah nak makan daging impot.

Masa nak keluar dari parkir....tiba-tiba nampak sesuatu yang memaksa saya untuk turun balik dari kereta. Nampak apa tu???
_______________
______
____________
_________

....apa lagi.....D.U.R.I.A.N lahhhh...... hehehe...

Alhamdulillah dapat 3 biji yang besar dengan harga RM10.....


4 comments:

Papa Nur Farihin said...

Tahniah Nur Farihin kerana pencapaian 6A dan kedudukan Top 10 dalam kelas 5.1 itu. Istiqamah dalam usaha agar peningkatan terus berlaku. Targetkan penghujungya iaitu di SPM nanti 6A yang di peroleh kini bisa bertukar menjadi 11A. InsyaAllah.

Ingat - Usaha baiki kelemahan dan tekun tingkatkan prestasi pada 5 bulan berikut ini adalah wadah perjuangan sebenar dunia pelajar SPM. Setelah puas hati berusaha maka janagan lupa berdoa pada Allah untuk suatu hasil yang cemerlang. Yakin pada Allah. Kita hanya mampu berusaha yang ter best. Papa doakan yang terbaik untuk Kakak.

::::LAdY FAFA:::: said...

heheh ukey2..
2 bulan agi...now or never!yeah!!!!

kakak xkan kecewakan papa n mama!!
insyallah..
doakan kakak ye!!!!!

(^_^)

stROZze said...

tahniah di atas kejayaan.. best pulak tgk gambar durian tu.. :P

fzi said...

...hehe...tq tq strozze...harap2 maintain graf nya...

Sekarang musim durian, dah murah dah sekarang... tu yang selalu teringat tu nak beli...:))