CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
بسم الله الرحمن الرحيم

Adegan di pagi hari




Pagi ini baru hantar kakak balik asrama. Jadi bertolak dari rumah seawal 6.30 pagi nak bagi 'dan' sampai pukul 7.00 pagi. Dalam kegelapan jalan yang tak berlampu jalan itu, saya nyalakan highbim bila tak bertembung dengan mana2 kereta. Duk asyik main highbim sampai le hari beransur2 cerah.

Sampai di sekolah kakak tepat jam 7.00 pagi. Woaahh...on time! Lepas hi hi bye bye kakak, mula memecut balik. Sampai separuh jalan di pertengahan jalan Rasa, jem le pulak. Hai jem apa kat tengah2 paya ni? .....Hmmm dah agak dah.... kerbau melintas rupanya. Adalah dalam 50 ekor kesemuanya yang badan hitam berkilat bersalut lumpur. Jalan ke dua2 hala, berderet kenderaannya yang duk tunggu VVIP ni melintas. Semua menyeberang jalan berlenggang lenggok macam takde nak cepat. Hmmm... jenuh nak tunggu sampai habis semua. Saya ok le juga takde rushing ke mana2, tinggal nak balik rumah je. Tapi sedara2 yang dalam kereta lain mungkin ada yang wajah dah berkerut2 melihat adegan ini. Yalah waktu tu semua rushing ke tempat kerja.... standard le hehehe

Adegan itu jarang dapat dilihat. Saya pun apalagi... capai handfon...tangkap muat leee...... :)