CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
بسم الله الرحمن الرحيم

Riadah Petang Sabtu

gambar lama, tapi lebih kurang macam ni le gayanya tadi...

"J
om lawan badminton...."

Saya macam biasa mula kacau daun bila tengok papa diaorang tu mula ambik
port baik punya dekat kerusi malas biru tu. Siap dah tutup mata dah. Tak boleh jadi ni, tak kan dah petang2 camni nak terlelap kot. Tapi memang boleh terlelap pun sebab papa duk rehat tu kat kerusi malas biru kat anjung depan. Ada angin sepoi-sepoi bahasa lagi....

kerusi santai biru faveret papa

Hmmm
... jom!", balas papa cepat. Ohh ada respon rupanya.... kira orite le tu.... hehe

Jadi beriadah le kami petang tadi. Nak kuar pegi jogging, jam dah pun tunjuk pukul 6.30 ptg. Tak ddan dah. Tak pasal2 kang tak cukup satu round jogging pusing bukit, dah masuk Maghrib. Kelam kabut pulak jadinya nanti nak berlari balik time time Maghrib tu. So lawan2 badminton je lah kami tadi kat laman...

Best
, rasa ringan badan bila dah berpeluh tu...esok ingat nak sambung main lagi, seronok pulak rasa....

Jom riadah, sama2 kita kekalkan gaya hidup sihat! :)