CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »
بسم الله الرحمن الرحيم

FZ Homemade Cookies

FZ Homemade Cookies kembali lagi, muncul sepertimana tahun2 lepas berikutan dengan hampir berakhirnya bulan Rejab dalam beberapa hari ini sebelum ketibaan Syaaban dalam destinasi menuju Ramadhan dan seterusnya kedatangan Syawal di mana kita semua umat Islam akan bersama-sama menyambut Hari Raya Aidil Fitri yang mulia.

FZ Homemade Cookies
sekali lagi tampil menyediakan 4 jenis cookies yang berharga
RM19 setiap pek iaitu Almond London, Chip Sporties, Nestum Crispy dan Oat Rings. Sebagai juadah sampingan, saya juga turut menerima tempahan Chocolate cake yang berharga RM25 sebiji seberat 1Kg untuk jamuan keluarga dan rakan taulan.

Apabila menjelangnya musim raya yang setahun sekali ini, saya mulalah sibuk untuk mulakan kembali bisnes kueh raya yang kami sekeluarga usahakan secara rutin sejak lebih 10 tahun yang lalu. Pengeluarannya terhad, hanya mampu produce lebih-kurang 3oo pek sahaja memandangkan production line nya macam biasa hanya terdiri dari saya yang kadang dibantu anak2 jika kebetulan mereka bercuti.

Setakat ini kami belum menggunakan khidmat pekerja luar, oleh itu aspek mutu dan kualiti masih dalam pengawasan saya dan sentiasa diberi keutamaan. Sokongan suami pula secara tak langsung menguatkan semangat saya dalam menjayakan usaha ini lebih-lebih lagi beliau banyak membantu dalam bab
packaging & delivery. Nampak gaya, dengan bermulanya episod kueh raya ini, maka terpaksalah saya hentikan buat sementara production untuk FZ Frozen Food dan insyaAllah to be continued selepas Syawal berakhir.